نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • آذر، عادل طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • آقازاده، هاشم مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]

ا

  • ابراهیمی، مهدی گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • ابراهیم پور، مصطفی طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • اسلامی، قاسم بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • اسماعیل پور، رضا طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • اصغرزاده، حسن تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
  • افراسیابی، سمیرا اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • اکبری، عباداله مقایسه مشوق‌های صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوق‌های مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
  • اکبری، محسن طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • انصاری، منوچهر مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • بساق‌زاده، نرجس تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
  • بشیرخداپرستی، رامین بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • بیک زاده عباسی، فرزانه نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
  • بنیادی نایینی، علی ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • بهزادنیا، پویا اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • بهزادی نیا، سارا بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]

پ

  • پروری، پیمان گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]

ت

  • تقی پوریان، محمد جواد ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
  • تمیمی، محمد تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]

ج

  • جبارزاده، یونس مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
  • جعفری، دیبا بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
  • جعفری‌تیتکانلو، سعید تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
  • جلالی، سید مهدی عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • جمشیدی، امیر تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ح

  • حسینی، سیدصمد تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • حسینی، سید صمد اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • حسن نژاد، فائزه اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • حقیقت منفرد، جلال مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
  • حق وردی زاده، ابوالفضل بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • حمیدی زاده، محمدرضا عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

خ

  • خانی، امیر محمد اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • خانی، فاطمه اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • خبیری، سید حسین مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • خرّمی، امیر طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • خوشنویس، مژده مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]

د

  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]

ذ

  • ذاکری، امیر تعیین پیکره‌بندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]

ر

  • رادفر، رضا طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
  • ریحانی یامچی، حسین مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
  • رحیمی کلور، حسین بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • رضائیان، علی ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
  • رئیسی وانانی، ایمان گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]

ز

  • زارعی، عظیم عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • زارعی، قاسم بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • زارعی، قاسم بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • زالی، محمدرضا ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]

س

  • ساکی پور، آذین عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • سیدکلالی، نادر مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • سیدنژادفهیم، سیدرضا بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • سعادت، ندا تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • سلیمانی، رضا طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
  • شاهین پور، علی تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسب‌وکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
  • شیری، اردشیر تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • شریف عسکری، صفا مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
  • شیرمحمدی، یزدان اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • شهابی، علی طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]

ص

  • صارمی، محمدصادق تعیین پیکره‌بندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
  • صائب نیا، سمیه بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • صنوبر، ناصر اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]

ع

  • عالی، صمد مقایسه مشوق‌های صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوق‌های مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
  • عدالتیان شهریاری، جمشید مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
  • عسگرنژاد نوری، باقر بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • عیسوی، هیرو مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • علوی متین، یعقوب مقایسه مشوق‌های صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوق‌های مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
  • عماری، حسین بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]

غ

  • غفاری نسب، نادر مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]

ف

  • فاریابی، محمد تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • فتحی، هانیه بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • فخیمی آذر، سیروس بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
  • فیروزی اوجاق، افشین ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • فضل زاده، کیمیا اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • فلاح، محمدرضا فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • قلی زاده، محمدرضا تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • قلی زاده، مرتضی تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • قنبرزاده، قیدر ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]

ک

  • کاباران زادقدیم، محمدرضا مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
  • کارابولوت، کرم تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسب‌وکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
  • کیا کجوری، حکیمه ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
  • کردنائیج، اسداله ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
  • کریمی، محمدرضا گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]

م

  • محمودزاده، مرتضی مقایسه مشوق‌های صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوق‌های مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
  • مدرسی، میثم اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • مرآتی، شادی بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • مرادی، آیدا تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • مرادی، محمود تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
  • مطیعی، محسن اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • موسوی، سید سیامک بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
  • موسوی، مریم السادات بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]

ن

  • ناظر اصل، امین بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • نسیمی، محمد علی ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
  • نظری، محسن مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • نظری، محسن بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • نظیری، محمدکاظم تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
  • نیک منش، شمس الدین اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • نیلی آرام، علی ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]