آ
-
آذر، عادل
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
آذر، عادل
طراحی مدل تابآوری زنجیرهتأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
-
آقازاده، هاشم
مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
-
ابراهیم پور، مصطفی
طراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
-
اسلامی، قاسم
بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
-
اسماعیل پور، رضا
طراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
-
اصغرزاده، حسن
تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
-
افراسیابی، سمیرا
اولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
-
اکبری، عباداله
مقایسه مشوقهای صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوقهای مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
-
اکبری، محسن
طراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
-
انصاری، منوچهر
مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
ب
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
اولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
-
بساقزاده، نرجس
تبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
-
بشیرخداپرستی، رامین
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
-
بیک زاده عباسی، فرزانه
نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
-
بنیادی نایینی، علی
ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
-
بهزادنیا، پویا
اقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
-
بهزادی نیا، سارا
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
پ
-
پروری، پیمان
گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
ت
-
تقی پوریان، محمد جواد
ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
-
تمیمی، محمد
تبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
ج
-
جبارزاده، یونس
مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
-
جعفری، دیبا
بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
-
جعفریتیتکانلو، سعید
تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
-
جلالی، سید مهدی
عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
جمشیدی، امیر
تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ح
-
حسینی، سیدصمد
تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
-
حسینی، سید صمد
اقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
-
حسن نژاد، فائزه
اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
-
حقیقت منفرد، جلال
مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
-
حق وردی زاده، ابوالفضل
بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
خ
-
خانی، امیر محمد
اعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
-
خانی، فاطمه
اولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
-
خبیری، سید حسین
مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
-
خرّمی، امیر
طراحی مدل تابآوری زنجیرهتأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
-
خوشنویس، مژده
مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
د
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
ذ
-
ذاکری، امیر
تعیین پیکرهبندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
ر
-
رادفر، رضا
طراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
-
ریحانی یامچی، حسین
مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
-
رحیمی کلور، حسین
بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
-
رضائیان، علی
ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
-
رئیسی وانانی، ایمان
گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
ز
-
زارعی، عظیم
عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
-
زارعی، قاسم
بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
-
زارعی، قاسم
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
-
زالی، محمدرضا
ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
س
-
ساکی پور، آذین
عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
سیدکلالی، نادر
مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
-
سیدنژادفهیم، سیدرضا
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
-
سعادت، ندا
تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
سلیمانی، رضا
طراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
-
شاهین پور، علی
تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسبوکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
-
شیری، اردشیر
تأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
-
شریف عسکری، صفا
مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
-
شهابی، علی
طراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
ص
-
صارمی، محمدصادق
تعیین پیکرهبندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
-
صائب نیا، سمیه
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
-
صنوبر، ناصر
اقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
ع
-
عالی، صمد
مقایسه مشوقهای صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوقهای مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
-
عدالتیان شهریاری، جمشید
مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
-
عیسوی، هیرو
مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
-
علوی متین، یعقوب
مقایسه مشوقهای صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوقهای مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
-
عماری، حسین
بررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
غ
-
غفاری نسب، نادر
مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
ف
-
فاریابی، محمد
تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
-
فتحی، هانیه
بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
-
فخیمی آذر، سیروس
بررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
-
فیروزی اوجاق، افشین
ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
-
فضل زاده، کیمیا
اقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
-
فلاح، محمدرضا
فراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
ق
-
قادری، فرشاد
بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
-
قلی زاده، محمدرضا
تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
-
قلی زاده، مرتضی
تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
-
قنبرزاده، قیدر
ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
ک
-
کاباران زادقدیم، محمدرضا
مدلسازی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی بین المللی در شرکتهای دانش بنیان ایرانی با روش ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 67-86]
-
کارابولوت، کرم
تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسبوکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
-
کیا کجوری، حکیمه
ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
-
کردنائیج، اسداله
ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
-
کریمی، محمدرضا
گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
م
-
محمودزاده، مرتضی
مقایسه مشوقهای صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوقهای مناسب برای افزایش صادرات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 107-127]
-
مدرسی، میثم
اولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
-
مرآتی، شادی
بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
-
مرادی، آیدا
تأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
-
مرادی، محمود
تبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
-
مطیعی، محسن
اعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
-
موسوی، سید سیامک
بررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
-
موسوی، مریم السادات
بررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
ن
-
ناظر اصل، امین
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
-
نسیمی، محمد علی
ارائه مدل مزیت های رقابتی کسب و کار گردشگری سلامت در پسا کرونا با بکارگیری تکنیک فرا ترکیب [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 45-66]
-
نظری، محسن
مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
-
نظری، محسن
بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
-
نظیری، محمدکاظم
تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
-
نیک منش، شمس الدین
اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
-
نیلی آرام، علی
ارائه الگوی رفتار کارآفرینانه کارکنان در کسب و کارهای صادراتی حوزه برق و الکترونیک کشور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد